כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סטארט-אפ חדש למחלבות גד- צילומי אוכל ברשת

מאת: חדשות 'מפיק' /
23.09.2012
/ 10:50

אחרי שניצלו כל חלקה טובה ברשת החברתית 'פייסבוק', המפרסמים עוברים הלאה ומחפשים את הדרך הבאה ליצור אינטראקציה עם הגולשים ובאזז ברשת. המטרה העיקרית כרגע- רשת שיתוף התמונות 'אינסטגרם', שכבר התחילה לאכלס קמפיינים של חברות שונות ומשונות, ביניהם הקמפיין של 'XL', עליו סיפרנו לכם כאן.

אז מי שנכנסים עכשיו לתמונה הם מחלבות גד שינסו לחלוב מהגולשים עוד ועוד תמונות על מנת להעיר קצת את הרשת במסגרת קמפיין חדש שנועד להאיר בזרקורי ענק את פרויקט ארוחות הבוקר השנתי שלהם - 'גד MORNING'. הפרויקט יתקיים במהלך חול המועד סוכות וישתף מסעדות ובתי קפה בתל אביב שיציגו באותו שבוע מנה מיוחדת המורכבת ממוצרי החלב של מחלבות גד, אותה ימכרו במחיר אטרקטיבי בנוסף לתפריט הקיים. אותן מנות הותאמו במיוחד לפרויקט ומאפשרות ללקוחות המקום לטעום ממבחר גבינות גד בשילובים מקוריים.

הפעילות נועדה להמחיש את החיבור של מחלבות גד לאורח החיים האורבני, ואת ייחודה של העיר הקבל ביטוי גם בארוחות בוקר ייחודיות. בין המסעדות ובתי הקפה שמשתתפים בפרויקט אפשר למצוא את רוקח ים, רביבה וסיליה, אורנה ואלה, דיקסי, אידלסון 10, לחמים, לילוש, בתה וגריגה, בתא קפה, אמיליה, קום איל פו, רוסטיקו, ועוד. 

עמוד הפייסבוק של מחלבות גד וכך גם האינסטגרם ילוו את הפעילות תוך שהם קוראים לגולשים להעלות תמונות אשר מבטאות לדעתם את ה"בוקר התל אביבי שלהם". משתמשי הפייסבוק יעלו את התמונות לאפליקצייה ייעודית ומשתמשי האינסטגרם יתבקשו להעלות את התמונות עם התגית #גדמורנינג. בכל יום תיבחרנה שתי תמונות אשר יזכו את בעליהן בפרסים שווים. בין היתר, ארוחת בוקר זוגית, צידנית מלאה בכל טוב ממחלבות גד ועוד. 

הפעילות בשיתוף טיים אאוט תל אביב.
תגובות
אין תגובות למאמר