אחרי שניצלו כל חלקה טובה ברשת החברתית 'פייסבוק', המפרסמים עוברים הלאה ומחפשים את הדרך הבאה ליצור אינטראקציה עם הגולשים ובאזז ברשת. המטרה העיקרית כרגע- רשת שיתוף התמונות 'אינסטגרם', שכבר התחילה לאכלס קמפיינים של חברות שונות ומשונות, ביניהם הקמפיין של 'XL', עליו סיפרנו לכם כאן.
אז מי שנכנסים עכשיו לתמונה הם מחלבות גד שינסו לחלוב מהגולשים עוד ועוד תמונות על מנת להעיר קצת את הרשת במסגרת קמפיין חדש שנועד להאיר בזרקורי ענק את פרויקט ארוחות הבוקר השנתי שלהם - 'גד MORNING'. הפרויקט יתקיים במהלך חול המועד סוכות וישתף מסעדות ובתי קפה בתל אביב שיציגו באותו שבוע מנה מיוחדת המורכבת ממוצרי החלב של מחלבות גד, אותה ימכרו במחיר אטרקטיבי בנוסף לתפריט הקיים. אותן מנות הותאמו במיוחד לפרויקט ומאפשרות ללקוחות המקום לטעום ממבחר גבינות גד בשילובים מקוריים.