כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'הדיה שילוט חוצות' זכתה במכרז הפרסום לקיר הקריה

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.09.2012
/ 10:03

חברת 'הדיה שילוט חוצות' מקבוצת 'הדיה', זכתה במכרז הפרסום היוקרתי לקיר הקריה - "קיר קפלן" - בהיקף של למעלה מ-12 מיליוני שקלים. מדובר בקיר שאורכו למעלה מ- 100 מטרים והינו קיר הפרסום הגדול במדינה, אשר בכל יום נחשפים אליו מאות אלפי אנשים. 

במכרז השתתפו חברות שילוט החוצות הגדולות, בהם: ברעם, נור, רפיד, Huge ולביא מדיה. עם סיום המכרז בחרה החברה לפיתוח כלכלי של עיריית תל אביב-יפו ב'הדיה שילוט חוצות'. עלותו של קיר הקריה עומדת על מעל 2 מיליוני שקלים בשנה. זיכיון הפרסום הינו לשש השנים הקרובות.

בשש השנים האחרונות היה קיר הקריה בידי חברת 'אדרי מדיה גרופ', אשר זכתה במכרז הקודם ולאחרונה נרכשה על ידי קבוצת 'הדיה', בבעלות עופר גל. 

מחברת 'הדיה' נמסר בכוונתה לשלב בשלט קמפיינים יצירתיים אשר יצרו אינטראקציה עם הקהל באופן שכל קמפיין יהווה הפתעה וחדשנות ויתחבר לקהל הנחשף במודע ובתת מודע. לשם כך, כך נמסר, תשתמש החברה באמצעים מתקדמים של קול וריח שטרם נראו בישראל. כמו כן, ישולבו אמצעי תאורה ייחודיים להעצמת החשיפה והחוויה.

אחד הקמפיינים הבולטים ששולבו לאחרונה בשלט היה הקמפיין האינטראקטיבי למותג 'מי עדן' אשר איפשר לעוברים והשבים לשתות מים מתוך ברים ענקיים של מים מינרלים.

הדיה - קמפיין מי עדן

הדיה - קמפיין מי עדן
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר