כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'מובלין' גולשים להכרה בינלאומית

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.09.2012
/ 9:23

קמפיין האייפד הראשון של מרצדס-בנץ בישראל שיצרה חברת Moblin מהרצליה, עושה רעש גלובלי. זאת בעקבות שימוש יוצא דופן באופציית ה'סליידר' של האייפד. הקמפיין שבא לתמוך במודעות הפרינט המקדמות את 'המוח הימני - המוח השמאלי', מככב ברשימת הקמפיינים הטובים ביותר בכמה מאתרי הפרסום המובילים בעולם, בינהם: Best Ads, creativity ו- Ibelieveinadv

הסליידר קיבל שינוי צורה והורכב משני חלקים: מהצד השמאלי נאמר "עקוב אחר הדרך", ובצד הימני של הסליידר החדש נאמר "צור את הדרך". החברה יצרה עמוד נחיתה שמשתנה לפי התנהגות המשתמש והכיוון שאליו בחר למשוך את הסליידר. כל כיוון מראה את המרצדס 'E class', עם רקע שונה - בהתאם למודעה. הצד השמאלי מראה את המכונית עם רקע נקי וקלאסי ומשיכה לצד ימין מביאה למכונית על רקע חי, יצירתי ו'פרוע' יותר. בלי קשר לצד, כל משתמש גם קיבל טופס למילוי לנסיעת מבחן. 

קמפיין אייפד מרצדס בנץ מובלין
קמפיין אייפד מרצדס בנץ מובלין
קמפיין אייפד מרצדס בנץ מובלין



דירקטור קריאייטיב: לירון בן יעקב

ארט דירקטור: ליאון דוד

קופי: לירון בן יעקב

סמנכ"ל פיתוח עסקי: עמרי ארגמן
תגובות
אין תגובות למאמר