כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- אמריקן אקספרס מגלה את ישראל

מאת: חדשות 'מפיק' /
06.09.2012
/ 14:53

'אמריקן אקספרס' העולמית בשיתוף הנציגות המקומית קיימה במהלך החודש האחרון את הקמפיין 'Discover Israel', שנועד לקדם את ישראל כיעד תיירותי לקהל מחזיקי כרטיסי 'אמריקן אקספרס' בעולם. הקמפיין התקיים במקביל גם בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, מקסיקו, יפן, ניו זילנד, נורבגיה, הולנד ועוד.

במהלך פעילות הקד"מ מבית חברת 'אורבן מדיה', סגווי ממותגים ועליהם דיילים ודיילות, הסתובבו במוקדי תיירות ברחבי תל אביב וירושלים, חילקו את עלוני המידע של הפעילות ושוחחו עם תיירים מחזיקי אמריקן אקספרס במטרה להעלות המודעות לקמפיין ולהניע לפעולה להיכנס לאתר הייעודי שנבנה המכיל את כל המידע על ההטבות.

באמצעות הקמפיין פנתה 'אמריקן אקספרס' העולמית למיליוני מחזיקי הכרטיס בהצעה לבקר בישראל במהלך החודשים אפריל - אוקטובר 2012, וליהנות מהטבות והצעות ערך במגוון בתי עסק בקטגוריות שונות: נסיעות, תיירות ומסעדות וכן ליהנות מהטבות בפארקים, אטרקציות וכדומה.

כך זה נראה:


משרד פרסום: באומן בר ריבנאי

פעילות קד"מ: אורבן מדיה
תגובות
אין תגובות למאמר