כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'פרופיט' נהנים כמו ילדים

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.09.2012
/ 16:29

חברת 'השחר העולה' (שוקולד השחר) יצאה לאחרונה עם מוצר חדש – ממרח אגוזים. המוצר, שהחברה פיתחה במשך כ- 5 שנים במעבדות מיוחדות בשוויץ, יצא לאחרונה לשוק הישראלי בליווי קמפיין פרסומי בכיכובו של לא אחר מג'ון קליז הבריטי, חבר קבוצת הקומיקאים המיתולוגית 'מונטי פייתון'.

במקביל לקמפיין הפרסומי מתקיימת ברכבי הארץ פעילות קידום מכירות תחת הכותרת המרכזית של הקמפיין "ליהנות כמו ילד", בעזרת דיילות המחלקות את דוגמאות של המוצר החדש. 

חברת 'PROFIT', נבחרה לבצע את פעילויות הקד"מ בשטח, הכוללות דיילות ברשתות השיווק ופעילויות קד"מ חוויתי לקהל הצעיר במרכזי אוכלוסייה ומקומות בילוי.

 קד"מ פרופיט שוקולד השחרקד"מ פרופיט שוקולד השחר

קד"מ פרופיט שוקולד השחר

קד"מ פרופיט שוקולד השחר

(צילום: PROFIT) 

 הפקה וצילום: PROFIT

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  וווואי מגניב !!