כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עבודת שורשים

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' /
30.08.2012
/ 9:00

רבים מגולשי הרשת החברתית 'פייסבוק' שמו לב השבוע למשהו מוזר בתמונות הפרופיל של החברים שלהם. נראה כאילו לא מעט אנשים הזדקנו פתאום והגיעו לגיל מופלג בן לילה. לא, לא מדובר בוירוס חדש שמסתובב באוויר. מי שחקר מעט לעומק יכל לגלות שמדובר בקמפיין של קבוצת 'שורשים', עמותה הדואגת לאיסוף מזון ועזרה לקשישים וניצולי שואה.

במסגרת הקמפיין, התבקשו כמאה סלבריטאים ואושיות פייסבוק לערוך את תמונת הפרופיל שלהם כך שיראו זקנים באמצעות אחת מאלפי האפליקציות שמסוגלות לכך, ולהחליף את תמונת הנושא של ציר הזמן שלהם (TimeLine) בבאנר של הקמפיין.

כמובן שהקמפיין זכה לתגובות רבות ברשת, וסחף אחריו עוד ועוד משתתפים שהחליפו את תמונותיהם.

את המהלך הובילה העמותה בשיתוף עם משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'.

קבוצת שורשים
תמונת הקאבר של הקמפיין

קמפיין שורשים
הכותב בעוד ארבעים שנים
תגובות
אין תגובות למאמר