מותג הבישום הביתי 'אירוויק' יצא בשבוע שעבר לפעילות בתחנות שטיפת המכוניות ברחבי הארץ לתמיכה במבשם הבדים של המותג. הפעילות נועדה ליצור התנסות במוצר, ולחזק את היתרונות של מבשם הבדים המתאים לשימוש על מגוון רחב של סוגי בדים בניהם גם מושבי הרכב.
במסגרת הפעילות, אותה הפיקה חברת '
אינוויז'ן', מספר צוותים עם רכבים ממותגים יצאו לשטח, הפתיעו עשרות מכוני שטיפת רכבים ברחבי הארץ, העניקו ללקוחות את האפשרות להתנסות במגוון הניחוחות, בישמו את מושבי הרכב בתום השטיפה, והעניקו קופון הנחה לרכישת המוצר.
פעילות הקד"מ נמשכה כשבוע (20-26/8) וכללה נגיעה בכ-150 מכוני שטיפה בפריסה ארצית ואלפי אנשים.
(צילום: ההפקה)
לקחתם חלק בפעילות ואינכם מופיעים? ספרו לנו