כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רכבת ההפתעות של 'ברעם'

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.08.2012
/ 9:00

הנסיעה ברכבת יכולה להיות לפעמים ארוכה מאוד. כל כך ארוכה, שהרבה אנשים מסיימים לקרוא את החינמון שחילקו להם בכניסה לתחנה, ואת הספר שהכינו מבעוד מועד, ואת תפילת הדרך של השכן ליד ואפילו את המרכיבים של החטיף שהם מצאו על הרצפה, והם מוצאים את עצמם בוהים באוויר הרבה יותר ממה שתכננו מלכתחילה

חברת 'ברעם פרסום מקורי' יוצאת בסידרת קמפיינים דיגיטליים שמתכוונים לנצל את הזמן הפנוי של הנוסעים ומשלבים את עולם הסמארטפונים עם פלטפורמת פרסום על גבי שולחנות ברכבות.

במסגרת המהלך, כוסו שולחנות בקרונות מרכזיים ברכבת ישראל על ידי מדבקות מיוחדות הכוללות QR קוד. עם סריקת הקוד במדבקות באמצעות מכשיר הסמארטפון ניתן להגיע לאתרים של החברות המפרסמות.

הפלטפורמה מאפשרת חשיפה ממוקדת לקהלי יעד רבים באמצעות רעיונות ומשחקים אינטקראקטיביים מגוונים המעבירים את זמן הנסיעה. הקמפיינים החדשים שעלו לאחרונה הם: 'WINNER' (יהושע TBWA) המאפשר להעביר את זמן הנסיעה ע"י משחק טריוויה, 'זמן אמיתי' (פרסום אברהם) ודאודורנט 'רקסונה' שמאפשר להעביר את זמן הנסיעה במשחק כדורגל עם מטבע (מקאן אריקסון).

ברעם - רכבת ישראל
תגובות
אין תגובות למאמר