כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פלטפורמה פרסומית חדשה בישראל

מאת: חדשות 'מפיק' /
21.08.2012
/ 16:26

חברת FreeCups השיקה, לראשונה בישראל, פלטפורמה פרסומית חדשה באמצעות כוסות לשתיה חמה.

הכוסות הממותגות מחולקות בחינם לחברות וארגונים, החוסכות מצדן את עלות הכוסות עבור עובדיהן, עלות שמגיעה למאות אלפי שקלים בשנה בארגונים גדולים.

המפרסם זוכה בפלטפורמה חדשנית, מפולחת לפי קהל היעד ומניעה לפעולה – לדוגמא רשת בורגוס, שיצאה בקמפיין כוסות באזור הסניף ברמת החיל, בחרה להעניק המבורגר במתנה באמצעות סריקת קוד QR שהודפס על הכוסות, מהלך שהוביל לאלפי סריקות ולמאות שהגיעו למסעדה והשתמשו בהטבה, ג'ייקובס השיקו את הקפה החדש שלהם באמצעות כוסות שחולקו למשרדים באזור השרון בצירוף חבילות קפה במתנה, מועדון הכושר זאוספורט העניק שבוע התנסות בחינם באמצעות קמפיין כוסות באזור הבורסה בר"ג שגרר מאות פניות ועוד.

בצורה כזו, לקוחות הקצה נחשפים לפרסומות מאחר ואף אחד לא יזרוק כוס נקייה לפח, ראשית הוא ישתה ממנה וייחשף למסר' בשונה מאמצעי פרסום אחרים, כגון טלוויזיה ורדיו, המאפשרים זפזופ במהלך הפרסומות.

freecups

(צילום: יח"צ)

לפרטים נוספים

תגובות
אין תגובות למאמר