כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הקטשופיה הראשונה בעולם יוצאת לדרך

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.08.2012
/ 18:15

קטשופ היינץ יוצא בפעילות חווייתית חדשה לבני נוער ופותח בקונספט חדש: בר קטשופ הראשון בעולם. במסגרת הפעילות המיוחדת לקיץ, היינץ מקים בר קטשופ אשר יתנייד ברחבי הארץ לכ- 20 מרכזי בילוי הפופולאריים בקרב בני נוער. 

תפריט בר הקטשופ של היינץ מתמקד במנת דגל אחת: קטשופ. עם כל מנת קטשופ יוגשו תוספות מגוונות לבחירה: שניצלונים, שניצלוני תירס, מיני נקניקיות, צ'יפס, פרינגלס ונאצ'וס.

על מנת להיכנס ל'קטשופיה' ולזכות במנת הדגל בחינם, יש להיכנס לעמוד הפייסבוק של היינץ, לשחק במשחק הוירטואלי של 'הקטשופיה', לצבור נקודות ולזכות בשובר המקנה מנה חינם באחד ממוקדי הפעילות.

הפעילות תתקיים במהלך השבועיים האחרונים של אוגוסט ברחבי הארץ.

משתתפי הפעילות יוכלו לשתף גם את חבריהם בפייסבוק בחוויות שלהם באמצעות גלויות הברקוד של חברת פיקטוגו שלוקחת גם היא חלק בקמפיין.

הפקה: NEW MEDIA GROUP

משרד פרסום: TEENK
 
הקטשופייה
(צילום: יח"צ)
 
פיקטוגו בקטשופייה
(צילום: פיקטוגו)
 
לוקחים חלק בפעילות? ספרו לנו
תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  מי הפיק?