כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קבוצת ברעם מתרחבת

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.08.2012
/ 13:04

קבוצת ברעם פרסום מקורי מתרחבת ופותחת את מחלקת ברעם EXTRA בניהולו של מנהל הקיראטיב של קבוצת ברעם איתי בלאיש. המחלקה החדשה באה לענות על צורך קריאטיבי להבלטת שלטי פרסום החוצות באלמנטים חדשניים דוגמת תאורה, מנועים, תלת מימד, בדים מיוחדים ועוד במטרה להפוך את פרסום החוצות ל- EXTRA  עבור הלקוח.

לדברי מנכ"ל הקבוצה, גיא בר-עם, המחלקה מיועדת ללקוחות המוכנים 'לצאת מהקופסא' על מנת שהקמפיין יבלוט בין כל הגירויים שיש לצרכן מסביב ויהפוך לזכיר. המחלקה פעלה עד כה בקמפיין סמארט במסגרתו יצאה מראה בצורתו של הרכב והרחוב השתקף בראי, בקמפיין מיני, במסגרתו השתלשל חבל מהשלט, בקמפיין הוט שכלל חצאית אמיתית בשלט, קמפיין מלונות דן שהפריח בועות סבון ועוד.

לחברה זיכיון בלעדי לפרסום בכל נכסי רשות שדות התעופה בישראל. כחלק מהזיכיון, החברה מתפעלת מעל 6,000 מתקני שילוט ופרסום לרבות: מתקני פרסום חוצות, גשרים, פרסום בחניונים, פרסום ע"ג עגלות כבודה, פרסום ע"ג מסועי מזוודות, פרסום בשרוולי המטוסים, הצבת דגמי תלת מימד, הצבת רכבים, בפרסום באולמות, פרסום  בטרקלינים העסקיים, כל פעילות קידום המכירות ועוד.
   
השנה זכתה החברה בזיכיון בלעדי לפרסום בפריסה ארצית בכל תחנות רכבת ישראל כמו גם הקרונות וכל פעילות הקידום מכירות ב-47 תחנות.

ברעם אקסטרא קמפיין מיני

ברעם אקסטרא קמפיין סמארט
(צילום: זיו קורן)

 

תגובות
אין תגובות למאמר