כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אז יאללה לבאסטה

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.08.2012
/ 11:53

מיזם תיירותי קולינארי חדש יצא לדרך- 'יאללה באסטה'. מדובר בחבילת תיור ייחודית לשווקים הפופולאריים בארץ. החבילה כוללת כרטיס טעימות מיוחד, המכיל טעימות ודליקטסים מובחרים ממיטב התוצרת המקומית של כל שוק, מדריך מלא למטייל העצמאי בשוק ומפות התמצאות, כאשר החבילה כולה נמכרת באתרי אינטרנט חווייתיים אשר הוקמו לכל אחד מהשווקים המשתתפים במיזם.

המיזם של כרטיסי הטעימות נועד לתת מענה לצורך ההולך וגובר של בודדים, זוגות וקבוצות קטנות המבקרים בשווקים ומעוניינים לטעום את הטעימות הכי מיוחדות המייצגות את המקום, להכיר את ההיסטוריה של השוק והסיפורים האנושיים המרתקים שבו, מבלי להיות תלויים בקבוצה מאורגנת, לוח זמנים נוקשה ומסלול קבוע מראש.
 
יאללה באסטה הקימה עד כה שבעה אתרים מושקעים ועתירי תוכן לשווקים המובילים והמוכרים בישראל, ביניהם: שוק מחנה יהודה, שוק העיר העתיקה, שוק הכרמל, שוק לוינסקי, שוק הפשפשים, שוק נמל תל אביב, ושוק נצרת העתיקה, ובקרוב יעלה לאוויר אתר השוק של עכו העתיקה.
 
טעימות יין במחנה יהודה
(צילום: allaboutjerusalem)
תגובות
אין תגובות למאמר