כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אמריקן אקספרס מגלים עולם

מאת: חדשות 'מפיק' /
31.07.2012
/ 11:05

'אמריקן אקספרס' העולמית בשיתוף הנציגות המקומית השיקה את קמפיין 'Discover Israel', קמפיין שנועד לקדם את ישראל כיעד תיירותי לקהל מחזיקי כרטיסי 'אמריקן אקספרס' בעולם. הקמפיין הושק גם בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, מכסיקו, יפן, ניו זילנד, נורבגיה, הולנד ועוד.

היום החלה פעילות לקידום הקמפיין בקרב תיירים שנמצאים בארץ.

סגווי ממותגים ועליהם דיילים, יסתובבו במוקדי תיירות ברחבי תל אביב וירושלים, יחלקו את עלוני המידע של הפעילות וישוחחו עם תיירים מחזיקי אמריקן אקספרס במטרה להעלות מודעות לקמפיין ולהניע לפעולה להיכנס לאתר הייעודי שנבנה המכיל את כל המידע על ההטבות.

באמצעות הקמפיין פונה 'אמריקן אקספרס' העולמית למיליוני מחזיקי הכרטיס בהצעה לבקר בישראל במהלך החודשים אפריל- אוקטובר 2012 וליהנות מהטבות והצעות ערך במגוון בתי עסק בקטגוריות שונות: נסיעות, תיירות ומסעדות וכן ליהנות מהטבות בפארקים, אטרקציות וכדומה. 


פעילות סגווי אמריקן אקספרס
(צילום: יח"צ)

משרד הקד"מ: URBAN MEDIA

משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי
תגובות
אין תגובות למאמר