כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

השלטים שרים לני קרביץ

מאת: חדשות 'מפיק' /
30.07.2012
/ 13:04

במסגרת שיתוף פעולה בין קבוצת  G לחברת ברעם פרסום מקורי, יחוברו לראשונה רמקולים למתקנים אלקטרוניים ברכבת ישראל, כך שהנוסעים יוכלו ליהנות מחווית סאונד ייחודית.

המסכים ייחשפו לראשונה ב-1 באוגוסט במסגרת השקת קמפיין המופע של לני קרביץ בישראל שיתקיים ב-6 באוקטובר בהיכל נוקיה.

הקמפיין יתבצע על גבי מסכי Electronic Totem –  מסך אלקטרוני אורכי אינטראקטיבי המאפשר הצגת פרסום סטטי ואקטיבי. המתקן ממקום ב- 3 תחנות מרכזיות במרכז הרציפים: ארלוזורוב, השלום והאוניברסיטה. גודל המסך הינו 46 אינץ' מדובר על 2 מסכים בכל מתקן (דו צדדי).

היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.

קמפיין לני קרביץ רכבת ישראל

קמפיין לני קרביץ רכבת ישראל
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר