כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קפה עלית מבקיעים בצרורות

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.07.2012
/ 9:35

קפה טורקי עלית מקבוצת שטראוס משיק פעילות דיגיטלית חדשה- 'עולים להתקפה', במסגרתה יחולקו 200 כרטיסים (100 מנויים זוגיים) לקראת מוקדמות המונדיאל 2014. הפעילות הינה חלק משותפות עיסקית בין קפה טורקי עלית וההתאחדות לכדורגל ונבחרות ישראל, במסגרתה מלווה מותג 'קפה טורקי עלית' את קמפיין מוקדמות מונדיאל ברזיל 2014 של הנבחרת הלאומית וכן את הכנותיה של הנבחרת הצעירה (U-21) לטורניר היורו כאן בארץ.

כחלק מפעילות 'עולים להתקפה', קפה טורקי עלית קורא לגולשים, אוהדי נבחרת ישראל, לכתוב מסרים לנבחרות היריבות שלה במוקדמות המונדיאל 2014 (רוסיה, לוקסמבורג, צפון אירלנד, פורטוגל ואזרביג'ן) עבור באנרים שיופיעו באתרי הספורט של המדינה המתחרה. על המסרים להיות מעודדים, עם "קריצה" לנבחרות היריבות. כל המסרים המאושרים יעלו לגלריה באפליקציית הפעילות.

100 המסרים הטובים ביותר שייבחרו יקבלו מנוי זוגי למוקדמות המונדיאל ותרגום של המסר שלהם לשפה הרלוונטית, לטובת עלייה בבאנרים בחו"ל. 


קפה טורקי עלית
תגובות
אין תגובות למאמר