כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מזהים את הגנב שבתמונה?

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.07.2012
/ 15:20
'הגנב החכם', סרטון הקמפיין של טלוויזיות ה- OLED הדקות של LG, נבחר לסרטון הויראלי הטוב ביותר בפסטיבל קאן. הסרטון, שהופץ אך ורק ביו-טיוב, קיבל בפסטיבל את פרס 'אריה הזהב' ונבחר לסרטון קידום קמפיין הטוב ביותר. מטרתו של הסרטון היתה להציג את הליין החדש של טלוויזיות ה-OLED הדקות של LG. הסרטון ההומוריסטי מצליח, בלי לומר מילה, להעביר את מסר שהמסך דק כל כך, עד כי איננו נתפס בעדשת מצלמת הביטחון. 

פרסי 'Cannes Lions' מחולקים מדי שנה לקמפיינים היצירתיים ביותר. חברת LG בהולנד עבדה ביחד עם Y&R Amsterdam על מנת להפיק את הוידאו, שזכה בלמעלה משבעה מיליון צפיות בארבע השבועות הראשונים מאז שוחרר לרשת. בנוסף לכך, 'הגנב של LG' זכה בזהב בפרסי CLIO ובכסף ב-New York Festival ובפרס Merit.

תגובות
אין תגובות למאמר