כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

משרד יחסי הציבור ליבוביץ-ברגר זכה בציון לשבח ב'אריה השואג'

מאת: חדשות 'מפיק' /
23.07.2012
/ 13:23

משרד יח"צ ליבוביץ-ברגר זכה בציון לשבח במסגרת תחרות האריה השואג, תחרות המצוינות של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל שהתקיימה אתמול (23/7) במוזיאון תל אביב לאמנות, על קמפיין ים-המלח אותו הוביל בשנים 2008-2011 כיועץ המועצה האזורית מגילות ים-המלח וכיועץ משרד התיירות


המועצה האזורית מגילות ים-המלח בראשות מוצי דהמן יזמה בשנת-2008 את השתתפות ים-המלח בתחרות בחירת 7 פלאי עולם הטבע במטרה לגייס דעת קהל בישראל ובעולם להצלת ים-המלח שמפלסו צונח בכ-1.2 מ' מדי שנה. ים-המלח סיים את התחרות בין 10 אתרי הטבע המובילים בעולם, בתמיכת כ-200 מיליון מצביעים כשהוא מוביל על מועמדים בעלי בסיס דמוגרפי רחב. על פי הערכות קרן 7 פלאי עולם, שקיימה את התחרות, הצביעו בתחרות כמיליארד איש מכל רחבי העולם.

כתוצאה מהקמפיין היה ים-המלח בשנת 2011 יעד הנופש הנחשק ביותר בארץ, עם כ-857 אלף נופשים שלנו באזור במהלך השנה, וגידול עקבי של 43% ב-5 השנים האחרונות. 

חשיפה בינלאומית נרחבת

הקמפיין זכה לחשיפה מרשימה בארץ ובחו"ל, וכלל אלמנטים רבים, בהם בול מיוחד שהונפק ע"י השירות הבולאי, מטבע שהונפק ע"י החברה למדליות ומטבעות, שעון ספירה לאחור ענק על מגדלי עזריאלי, התגייסות מובילי דעת קהל בקנה מידה עולמי דוגמת מרתה סטיוארט והצלם ספנסר טוניק, סיור של ראש הממשלה ושרי הממשלה בים-המלח, שיעור מצולם על ים-המלח מפי ראש הממשלה ושר החינוך ששודר בו זמנית בבתי ספר ברחבי הארץ, עמדות הצבעה אינטראקטיביות, שירים שנכתבו על ידי מוש בן ארי ולילה מלקוס, ריקוד מיוחד שבוצע ע"י הכוריאוגרף עידו תדמור, מסע מיוחד של רוכבי הארלי דוידסון ישראל, מסע אופנועים להימלאיה, שבוע ים-המלח במסגרת תערוכת אקספו בסין ועוד.

במהלך 4 שנות קמפיין נרתמו גורמים אזוריים, ממלכתיים, לאומיים ובינלאומיים לקידום ההצבעה בעד ים-המלח: לשכות התיירות ונציגויות ישראל בעולם, ארגונים יהודיים ונוצרים בארץ ובעולם, תנועות נוער, ארגונים חברתיים וירוקים, אנשים פרטיים, אמנים, מובילי דעת קהל, יוצרים, ספורטאים, התאחדות המלונות, קבוצות עניין, ערוצי תקשורת ועוד.

טכנולוגיה ורשתות מעל הכל

מתוך הבנת הטכנולוגיה שבבסיס התחרות הפעיל משרד התיירות לראשונה מערך ווב2 בארץ ובחו"ל שכלל אתר אינטרנט ב-8 שפות (1.2 מיליון כניסות), עמודי פייסבוק (כ-120,000 חברים באנגלית, כ-16,000 חברים בעברית), ופעילויות רשת נוספות. אתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק הינם נכסים תיירותיים, שיווקיים והסברתיים המשמשים את משרד התיירות והמועצות שבחבל ים-המלח גם לאחר סיום הקמפיין. 

ים המלח שושנת הרוחות
(צילום: אלחן יאיר)
תגובות
אין תגובות למאמר