כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חתולים וספרים

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.07.2012
/ 10:12

רשת 'סטימצקי' ומותג 'הלו קיטי' בשיתוף פעולה מיוחד בהיקף כולל של כחצי מיליון שקלים. החל מחודש יולי יוצבו בחנויות סטימצקי בחנויות רשת סטימצקי עמדות מעוצבות של 'הלו קיטי' ויכילו מגוון רחב של פריטים עדכניים ומיוחדים :

תיקים, ציוד משרדי, בובות, כלי אוכל , מוצרי טיפוח ואמבט, המהווים את הדגמים האחרונים מבית "הלו קיטי" יפן.בנוסף, מידי חודש בכל חנות סטימצקי יוצעו מוצרי קופה שונים מקולקציית 'הלו קיטי' במחיר אטרקטיבי ללקוחות הרשת.

בשבועיים הראשונים של יולי, לרגל ההשקה, כל מוצרי הלו קיטי ימכרו ב- 15% הנחה לחברי מועדון בחנויות הרשת.

למי שלא מכיר, 'הלו קיטי' הינו מותג פופולארי אשר נולד בחברת 'SANRIO' (חברה המתמחה בשיווק מוצרי תרבות הפופ) שנוסדה בשנת 1960 בטוקיו, יפן. החברה מעצבת ומשווקת מספר מותגים, כאשר הידוע המוכר ביותר הינו המותג 'HELLO KITTY', שהוא גם סמל החברה.

תגובות
אין תגובות למאמר