כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

טיפול של 360 מעלות

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.06.2012
/ 16:20

קבוצת מיתוס ומשרד הפרסום הדיגיטאלי 'D-say' משיקות מיזם חדש בשם '360  Project' במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין. זהו שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל שנועד לתת מענה מקצועי לצרכי השוק המשתנים, במסגרתו יוצעו ללקוחות שתי החברות, כמו גם ללקוחות חדשים, פתרונות שיווק חווייתי עם התממשקות אינטרנטית. בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של 'מיתוס'- אלעד אביב.

לדברי גדי דקל, מבעלי קבוצת 'מיתוס'- "עולם הפרסום בעידן הנוכחי עובר שינויים מהותיים, כשבבסיסם הרצון של חברות מסחריות למצוא פתרונות שיווקיים חדשים, יותר ממוקדים מהקמפיינים המסורתיים. בשנים האחרונות אנו מזהים זליגה בולטת של תקציבי פרסום ושיווק מהמדיות המסורתיות לפעילויות קד"מ ושטח, כמו גם לאינטרנט. מטרת המיזם לייצר תפישה שיווקית שונה המכילה את שתי המדיות המשולבות מהשקת הפעילות ועד סיומה. חזון זה בא ליידי ביטוי בהפקה אותה ביצעה מיתוס לאחרונה בטעם העיר עבור מפעל הפיס בהפקת מתחם 'נווה מזל'. לאור הנ"ל הקמנו את המיזם שנועד לייצר מעטפת כוללנית לצרכיי הלקוח בעולם האמיתי, עם חיבור לרשת ככלל ולרשתות החברתיות בפרט, הכל תחת קורת גג אחת".  

לדברי אבי חנן, מבעלי 'D-say'- "לאחר שפעלנו רבות בתחום קידום המכירות סביב פעילות דיגיטאלית במיזמים שונים שעשינו השנה דוגמת מסלול הריצה הדיגיטאלי ופעילות הליפ דאפ לבזק או אירוע קדם ענק שעשינו לחברת ספידסטיק על בסיס פעילות דיגיטאלית, הועלה הרעיון לחבור למיזם החדשני. הרעיון הוא לייצר ליין חדש של הפקות ואירועי תוכן שיתפסו את הצרכן בנקודות המכירה ובאירועי השיווק ולחבר אותם גם לעולמות הדיגיטל, ובכך למקסם את המפגש הן בעולם האמיתי והן בזירת הדיגיטל".
תגובות
אין תגובות למאמר