כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ה"מעריב" לשישי החלה לשבת

מאת: חדשות 'מפיק' /
17.06.2012
/ 12:20

 

במהלך חודש מאי האחרון יצאה חברת "מעריב" בקמפיין שיווקי לקדם את עיתון שישי במספר רב של נקודות מכירה בכל רחבי הארץ.

כחלק מן המהלך נרקם שת"פ משולש בין "מעריב", "מאפיות ברמן" והרשת הקמעונאית "שופרסל" ולמעשה ניתן האות לתחילת הפעילות.    
חברת "מעריב" יצאה למבצע של מכירת עיתון שישי בכל רשת סניפי שופרסל, דיילים ייצוגיים ורבאליים, ממותגים "מעריב" עמדו בסניפי הרשת והציעו לעוברים והשבים "חלה מתוקה של מאפיות ברמן" במתנה על כל קניה של עיתון מעריב. 
 
חברת הקד"מ "הולמרקום" לקחה חלק אינטגראלי בהצלחת פעילות הדיול הן בניהול כוח האדם בשטח והן בניהולי הלוגיסטי לכל אורכה.
 
 
 
 
 
 
 
 
ביצוע ותפעול: הולמרקום
צילום: הולמרקום
תגובות
אין תגובות למאמר