כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מוות במעדניית הגבינות

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.06.2012
/ 12:22

זה ידוע שלכל עסק יש שעות מתות. השעות האלה בהן הקופאית עושה מניקור וקוראת עיתון בזמן שנער השליחויות תופס תנומה מאחורי ארגזי החלב.

רשת הסופרמקטים 'Emart' הקוריאנית החליטה לא לקבל כמובן מאליו את העובדה שהסניפים שלה ריקים בין 12:00-13:00 ובנתה QR קוד שעובד על העיקרון של שעוני השמש של פעם, כך שאפשר לצלם אותו רק בשעות הצהריים.
תגובות
אין תגובות למאמר