כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי תהיה נערת מרטיני הבאה?

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.06.2012
/ 15:25

לכבוד הקיץ, יוצא מותג הוורמוט 'מרטיני' בקמפיין בינלאומי למציאת הכוכבת החדשה שלו. במהלך הקמפיין ינסו צוותים של המותג הבינלאומי למצוא את נערת מרטיני הבאה שתשמש כפרזנטורית של המותג בקמפיינים הפרסומיים ברחבי העולם.

על מנת לאפשר לכמה שיותר נשים להציג את מועמדותן יערך הקמפיין השיווקי של מרטיני דרך פלטפורמת הפייסבוק. המותג שמתהדר בעמוד אוהדים פופולארי במיוחד, המונה 1.1 מיליון אוהדים מכל העולם, יעשה שימוש באפליקציה שנוצרה במיוחד למען הקמפיין. האפליקציה תאפשר לכל בחורה מגיל 25 ומעלה להעלות סרטון של עד 60 שניות, בו היא מסבירה למה היא צריכה להיות נערת מרטיני הבאה.

על התפקיד יתחרו משתתפות מ- 32 מדינות מכל רחבי העולם. בכל אחת מן המדינות יערך גמר מקומי אשר יקבע את זהות הנציגה שתישלח להתמודד בגמר הגדול שיתקיים באי איביזה בספרד בחודש אוגוסט 2012.
 
הפרסים המובטחים לנערת מרטיני העולמית- 150 אלף יורו, 12 זוגות נעליים מעוצבות בעיצובו של CHRISTIAN LOUBOUTIN, ו- 12 קולקציות אופנה שעוצבו במיוחד מתנת הרשת הבינלאומית NET-A-PORTER.
 
יבואנית האלכוהול, מ.אקרמן, תחפש  את נערת מרטיני במהלך חודש יוני, בברים מובילים ברחבי הארץ ובדף הפייסבוק של מרטיני ישראל שיושק בתחילת יוני.
 
מרטיני אודשנים

 

תגובות
אין תגובות למאמר