כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פסטיבל ירושלים הוסיף פרס של 40,000 שקלים לתחרות

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.06.2012
/ 15:41

הנהלת 'פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בירושלים ה-29', שיתקיים בין התאריכים 5-14 ליולי, הודיעה כי תוסיף לתחרות הפיצ'ינג המסורתית של הפסטיבל פרס בגובה 40 אלף שקלים, בחסות קרן ון ליר. הפרס החדש יהיה לתסריט המבטיח, והוא מצטרף לשני פרסים הקיימים מאז תחילת ימיה של התחרות לפני שבע שנים, המועקים לזוכים בחסות קרן הקולנוע הצרפתי 'CNC' ורשת הטלויזיה הצרפתית 'ARTE'.

פיצ'ינג הינו תהליך הצגת סרט בפני קרנות, גופי שידור ומפיקים בכירים ולסייע להם בהיכרות עם נציגי הגופים והעשייה.

בתחרות הפיצ'ינג של פסטיבל הקולנוע בירושלים מתמודדים כ- 15 פרויקטים ישראלים שמסוננים מכלל התסריטים וההפקות הישראליות הנמצאות בשלבי גיוס תקציב מתקדמים. מטרת הפיצ'ינג היא עידוד שיתופי פעולה בין-לאומיים.

תגובות
אין תגובות למאמר