כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.06.2012
/ 11:19

משאית קוצרת תשואות

הארגנטינאים אוהבים כדורגל. הארגנטינאים אוהבים את הנבחרת שלהם בכדורגל. הארגנטינאים אוהבים לעודד את הנבחרת שלהם בכדורגל. לא, זה לא תרגיל בלוגיקה, אלא מספר עובדות פשוטות שכל ילד יודע. הבעיה היא שלא כל הארגנטינאים יכולים להגיע למשחקים של הנבחרת כדי לעודד את הקבוצה.

כדי להתגבר על הבעיה הנוראית הזאת, הקימה חברת 'קוקה קולה ארגנטינה' משאית שנסעה ברחבי המדינה על מנת להקליט את האוהדים ולהשמיע את הקול שלהם לשחקנים.
 
 
נעליים וירטואליות
 
ביקור בחנויות נעליים יכול להיות לפעמים מייאש. עד שמצאתם נעל שנראית לכם יפה, אתם צריכים לחכות שהמוכר ילך למחסן וימצא את המידה הנכונה, ואז אתם משנים עד דעתכם וצריכים לחכות שוב, אבל בדיוק נגמר המלאי של הנעליים בצבע שרציתם למדוד.
 
כדי למנוע את עוגמת הנפש, הקימו בגרמניה חנות נעליים וירטואלית שמשתמשת בטכנולוגיית מציאות רבודה. כל שעליכם לעשות הוא להביט במסך ולהחליף נעליים באופן וירטואלי.
 
 
אמנות חטופה
 
משרד הקריאטיב ההולנדי 'Brilliant after Breakfast' החליט לקדם את עצמו על ידי "חטיפת" תערוכה במוזיאון 'ריכט' שבאמסטרדם. באופן מפתיע, המבקרים בתערוכה לא ראו הבדל כלשהו בתצוגה של יצירות האמנות שעל הקירות.
 
או שמא?
 
תגובות
אין תגובות למאמר