כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כנס 'מגניב' לאפל ומטריקס

מאת: חדשות 'מפיק' /
30.05.2012
/ 11:12

החברות 'מטריקס', 'אפל' ו-'iDigital' חגגו בשבוע שעבר ב'בית על הים' ביפו את שיתוף הפעולה החדש שלהן שיאפשר לשוק ארגוני האנטפרייז הישראלי למנף את יתרונות מוצרי אפל גם בארגונים ולקבל מגוון שירותים ופתרונות מותאמים לצרכי הארגון בעקבות הסמכת 'מטריקס' כ- AASI, הסמכה ההופכת את 'מטריקס' לספק הישראלי המורשה ע"י אפל לספק פתרונות לשוק ארגוני האנטרפרייז. 

כ-250 מבכירי השוק, אשר ייצגו את כל המגזרים והארגונים במשק,  גדשו את האולם והתעניינו בשרשרת ההרצאות. בין המכובדים שהגיעו לארוע: יחיאל גפנר, מנהל מערכות מידע, שירותי בריאות כללית; בועז כספי, סמנכ"ל הטכנולוגיות בניופאן; עמי אלפן, סמנכ"ל השיווק בישראכארד; עדית שרויטמן, מנהלת מערכות מידע, החברה המרכזית לייצור משקאות (קוקה קולה); רענן צורי, סמנכ"ל הפיתוח במקדונלדס ישראל; רונן נדלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות ברשות שדות התעופה; הנהלת מטריקס הבכירה ובראשה לייזי אורן, נשיא וסגן יו"ר מטריקס; ערן תור, מנכ"ל iDigital, ורבים אחרים.

בין הדוברים באירוע- גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס, ומנחת האירוע; רנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות, מטריקס, שהכריזה בפתח דבריה כי ה-IT הישן משול לפיל ואילו המובייל משול לבלרינה; נציג בכיר מאפל אירופה שאמר כי 93% מ- 500 החברות הגדולות בעולם כבר משתמשות ב-iPhone או נמצאות בתהליך של פיילוט לאימוץ המכשיר וכי 94% מאותן חברות ממש, נמצאות בתהליך דומה לגבי השימוש ב- iPad, וזאת למרות שמדובר במוצר בן שנתיים בלבד; טוני כהן, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי בחברת הביטוח 'מגדל' תיארה בצורה בהירה ומעניינת את המהלך האסטרטגי שעברה 'מגדל' בהכנסת מכשירי אפל לחברה ואת התמורה שבאה בצידו.

לסיום, שיתפה רון את המשתתפים במשהו אישי, וסיפרה כי מאז שהתחילה את בניית השותפות עם Apple, המוניטין שלה בבית השתפר. "ברגע שהילדים שלי שמעו שאני עובדת עם Apple, הם החליטו לראשונה בקריירה שלי שהעבודה שלי היא Cool ".

מטריקס אפל
בתמונה- כנס COOL
(צילום: אבישי פינקלשטיין)
תגובות
אין תגובות למאמר