כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'נווה מזל' בטעם העיר

מאת: חדשות 'מפיק' /
16.05.2012
/ 16:53

קבוצת 'מיתוס' הקימה את שכונת 'נווה מזל' הוירטואלית כשכונה אמיתית במסגרת אירועי קידום המכירות של מפעל הפיס בפסטיבל 'טעם העיר' שמתקיים בימים אלה בתל אביב. על הבמה המרכזית תופיע להקת 'רד בנד' כשהיא מארחת את בובות הלוטוגוצים, שהופקו במיוחד לטובת  הפרויקט.

אתר הבית של מפעל הפיס, 'נווה מזל', שהוקם לפני מספר חודשים מאפשר לגולשים מגוון משחקים מרתקים מעולם התוכן העשיר של הלוטוגוצים. קבוצת מיתוס לקחה את הקונספט צעד קדימה והפיחה בו רוח חיים פיזית וממשית, בהעתק מדויק למציאות ובתוספת אטרקציות בלעדיות למתחם. 

המתחם המשתרע על שטח של מעל ל-1500 מ"ר, צפוי להיות הגדול ביותר מבין מתחמי הפסטיבל ומציע חווית 360 מעלות עם תוכן, אטרקציות, מופעים ופרסים. הפקת המתחם היא המשך ישיר לפעילויות השטח אותן מפיק מפעל הפיס לאורך השנים, במטרה לחזק את הקשר עם הלקוחות ולקרב את הפעילות לקהילה.

ביתן מפעל הפיס טעם העיר מיתוס

ביתן מפעל הפיס טעם העיר מיתוס

ביתן מפעל הפיס טעם העיר מיתוס

ביתן מפעל הפיס טעם העיר מיתוס
(צילום: שי וידר)
תגובות
אין תגובות למאמר