כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מחקר סופרברנדס 2012 יצא לדרך

מאת: חדשות 'מפיק' /
09.05.2012
/ 12:49
זו השנה הרביעית שארגון הסופרברנדס הבינלאומי, המיוצג בארץ על ידי 'מערכת פורום שיווק', יאתר, יזהה ויכתיר את מותגי העל של ישראל.

החל משנת 1998, ארגון הסופרברנדס הבינלאומי שהוקם בבריטניה ופעיל כיום ביותר מ-70 מדינות ובכללן ישראל, מזהה ומכתיר בכל מדינה את המנהלים ואת המותגים שהפגינו הצטיינות מיתוגית בשנה האחרונה. מותגים אלה, ה-'Superbrands', מצטרפים לנבחרת בינלאומית של מותגי על וזכאים להצטרף למועדון הסופרברנדס.

סופרברנדס, מותגי העל, הינם מותגים שיצרו לעצמם את המוניטין הטוב ביותר בתחומם. מדובר במותגים שצרכנים רוצים ומזהים, ושמציעים להם יתרונות מוחשיים ו/או רגשיים בהשוואה למותגים אחרים.

בחירת הסופרברנדס של כל מדינה נעשה באמצעות תהליך מחקרי זהה ואחיד. בשלב הראשון, נבנית רשימה של כל המותגים – מקומיים ובינלאומיים – הפעילים במדינה. בישראל, כוללת הרשימה 2,300 מותגים ב-21 קטגוריות. בשלב השני, מדרג צוות השופטים של סופרברנדס בישראל, המונה כ- 90 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בכירים את כלל המותגים שברשימה על פי פרמטרים מקצועיים. 

בשלב השלישי, הנערך בימים אלה עוברים 682 המותגים שקיבלו מצוות השופטים את הציונים הגבוהים ביותר לשלב מחקר הצרכנים, הנערך על ידי מכון המחקר 'MarketWatch', ובמסגרתו יחליט מדגם ארצי ומייצג של צרכנים ישראליים מיהם הסופרברנדס של ישראל.

רשימת הסופרברנדס של ישראל תתפרסם במהלך חודש יוני.

תגובות
אין תגובות למאמר