כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.05.2012
/ 11:37

יש לכם סמארטפון בכיס או שאתם שמחים לראות אותנו?

אנחנו מעדיפים לחשוב ששתי התשובות נכונות. אם תסתכלו סביבכם תוכלו לראות שהמהפכה הסלולרית הושלמה. כמעט כל אדם מחזיק סמארטפון, וחלק מהאנשים מחזיקים יותר מאחד. החברות הגדולות שמו לב לזה כבר מזמן, והתחילו לנסות להתקרב לכיס שלכם באמצעות המכשיר שכבר נמצא שם.

אז היום במדור- קמפיינים סלולרים מסביב לעולם.

קפה סלולרי

רשת בתי הקפה האמריקאית 'סטארבקס' לקחה על עצמה את המשימה להוציא אותכם מהמיטה בבוקר ולגרום לכם להפסיק ללחוץ על 'נודניק'.

אז מה אתם אומרים, אפשר להזמין אותכם לקפה?



מוות במעדניית הגבינות

זה ידוע שלכל עסק יש שעות מתות. השעות האלה בהן הקופאית עושה מניקור וקוראת עיתון בזמן שנער השליחויות תופס תנומה מאורי ארגזי החלב.

רשת הסופרמקטים 'Emart' הקוריאנית החליטה לא לקבל כמובן מאליו את העובדה שהסניפים שלה ריקים בין 12:00-13:00 ובנתה QR קוד שעובד על העיקרון של שעוני השמש של פעם, כך שאפשר לצלם אותו רק בשעות הצהריים.



שמש נצחית

ואם כבר אנחנו מדברים על שמש, חברת משקפי השמש 'Ray-Ban', אחת המוכרות והגדולות בעולם החליטה לעשות צעד או שניים לקראת הלקוחות שלה.

אנשי החברה הגיעו למסקנה שאין כמו לשבת בבית קפה או בפארק ולתפוס קצת שמש באחר צהריים נעים. הבעיה היא שבערים גדולות קצת קשה לעשות את זה בגלל הבניינים הגבוהים שמטילים צל לכל עבר.

בדיוק בשביל זה פיתחה החברה את האפליקציה הסלולרית הבאה שתחשב לכם בכל רגע נתון לפי זווית השמש וגובה הבניינים איפה הנקודה הכי טובה לפרוש שמיכת פיקה ולעשות פיקניק חמים.

תגובות
אין תגובות למאמר