כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תעלומה: גיידומטים למשיכת כספים בתל-אביב

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
13.08.2007
/ 9:26

תעלומה בתל-אביב: מי מביניכם שניגש למשוך קצת מזומנים מאחד הכספומטים בתל-אביב, יתכן ונתקל השבוע בסטיקר מעל מסך הכספומט, עליו נכתב - 'גיידומט'. הכיתוב, יש לציין, נעשה בפונט 'בנקאי' המזכיר לוגו של אחד הבנקים.

 

מושכי המזומנים כמעט ושכחו את המספר הסודי שלהם מרוב תימהון, ושאלו את עצמם כיצד לא שמעתי על כך שגאידמק רכש את השליטה בבנקים.

 

אז ככה: מדובר ברעיון מקורי שהגתה חמוטל ראיבי, סטודנטית במגמת הקופירייטינג של 'עבודי קריאייטיב'. הריון נולד במסגרת לימודי הקופירייטינג, בהם התבקשה ראיבי לחשוב על סטיקר שיביע את הביקורת שלה על המדינה.

 

ראיבי: "החיבור בין גאידמק לכספומט הגיע באופן די אינטואיטיבי. זה מה שאנשים רואים בו – כותל שבא לפתור את כל צרותיהם עם כסף".

 

אידה מרקוביץ' טוויג, מנהלת מגמת הקופירייטינג בעבודי קריאייטיב, החמיאה לראיבי ואמר כי "זהו בדיוק מסוג הרעיונות שמאפיינים קופירייטר טוב. במילה אחת בלבד הצליחה חמוטל להעביר מסר חזק, חד וברור".

 

במסגרת: הסטיקר על כספומט בנק לאומי ברחוב מרמורק בתל-אביב.

תגובות
התקבלו 4 תגובות
1.  הברקה מוצלחת
2.  מלכה את פשוט מלכה
3.  ואולי יחשבו על רעיון חיובי
4.  כל הכבוד
כתבות נוספות: