כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לראשונה בישראל - תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג.

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.04.2012
/ 9:48
חברת 'JCDecaux' מעלה קמפיין מיוחד עבור 'KEDS KIDS' לרגל השקת הקולקציה החדשה.

במסגרת הקמפיין שיעלה במתקני החברה ברחבי תל אביב-יפו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס בדיזנגוף סנטר, בגן העיר ובשדרות רוטשילד לקטלוג אופנה. החברה תרחיב את פני הפרסום של התחנה ותוסיף שלושה פני פרסום נוספים הניתנים לדפדוף על מנת לאפשר לקהל הרחב לעיין בקטלוג.

הקמפיין החדש עולה לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2012 החדשה של המותג. ההשקעה בקמפיין נאמדת ברבע מיליון שקלים.

תחנת אוטובוס קטלוג
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר