כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רצים כל הדרך לפייסבוק

מאת: חדשות 'מפיק' /
04.04.2012
/ 12:22

אז נכון שכבר שיגענו אתכם עם המרתון של תל אביב, אבל הנה מיזם נחמד שלא יכולנו להתעלם ממנו.

הרצים במרתון ג'ילט תל אביב שנערך ב30 במרץ זכו ליהנות השנה מאלבומי ריצה אישיים שנשלחו אליהם בצורה אוטומטית לפרופיל הפייסבוק האישי שלהם מיד לאחר המרוץ, מתנת ג'ילט- נותנת החסות הראשית של המרתון.

26 צלמים צילמו כ- 70 אלף תמונות של הרצים בנקודות שונות לאורך המסלול. התמונות הועלו לרשת בזמן אמת באמצעות טכנולוגיית ה-NGN של בזק.
 
אלפי הרצים שנרשמו לשרות קיבלו אלבומים עם תמונותיהם ישירות לפרופיל הפייסבוק האישי ושיתפו את חווית המרוץ עם כל חבריהם ברשת החברתית. האלבומים במיתוג ג'ילט זכו למעלה מ 2 מליון חשיפות לחברי פייסבוק של הרצים.
 
הפעילות הופעלה על ידי חברת 'שוונג' – מפעילת שירות שוונג-תג לצילום משתתפים לפייסבוק באירועי ספורט. השירות עושה שימוש בטכנולוגיית הברקודים הייחודית לזיהוי ותיוג משתתפים לפייסבוק של חברת 'Pic2Go'.
 
מרתון תל אביב שוונג פיק2גו
 
מרתון תל אביב שוונג פיק2גו
 
מרתון תל אביב שוונג פיק2גו
(צילום: צלמי שוונג-תג, פיקטוגו)
תגובות
אין תגובות למאמר