כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב- משווקים את עולם השיווק

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' /
26.03.2012
/ 9:03

בחמישי האחרון (22/3) התקיימה במלון לאונרדו סיטי טאואר ברמת גן 'ועידת השיווק 2012' מבית 'מידע כנסים'. הועידה, שמשכה אליה מבכירי אנשי השיווק והפרסום בארץ, התמקדה הפעם בלקוח הישראלי החדש ובהשפעות של השינוי בתפישתם של הצרכנים את עצמם ואת המותגים הגדולים על התחום.

הצרכן הישראלי כבר לא אוכל בכפית את מה שמוגש לו על ידי אנשי השיווק, והמחאה החברתית של הקיץ האחרון, על כל נגזרותיה וחרמותיה, באה להוכיח לנו את זה פעם אחר פעם. לפי הניסיון של השנה האחרונה, ולפי מה שאנחנו רואים בשטח, הצרכן הישראלי החדש צריך להרגיש שמתבצע עימו דיאלוג, ועל כך בדיוק באה הועידה לענות – כיצד לייצר דיאלוג נכון עם הלקוחות הפוטנציאלים.

השיווק באינטרנט עמד במרכז התמונה ברוב ההרצאות, ולא לחינם. משם באה המחאה ומשם באו ההתארגנויות הצרכניות, ושם בדיוק צריך להתבצע אותו דיאלוג של אנשי השיווק עם הישראלי החדש.

לא נזכיר את כל ההרצאות שהוגשו בועידה, אבל כן נציין את הפאנל המעניין שדן באסטרטגיות שיווק באינטרנט, ואת ההרצאה המרתקת של יניב לוי, מנכ"ל 'TOTAL MEDIA', על האפשרויות התמונות בטכנולוגיית DOUBLE CLICK של גוגל.

במקביל לועידה התקיים המושב 'למכור ביוקר', שהתמקד בשיווק ומכירת מוצרי פרימיום, תחום שלא אמור להיפגע ממחאה זו או אחרת.

ועידת השיווק 2012

ועידת השיווק 2012

ועידת השיווק 2012

ועידת השיווק 2012

ועידת השיווק 2012

ועידת השיווק 2012

ועידת השיווק 2012 יניב לוי
יניב לוי
(צילום: יואב שי)

הפקה: מידע כנסים

מיקום+קייטרינג: מלון לאונרדו סיטי טאואר

לקחתם חלק באירוע ואינכם מופיעים? ספרו לנו
תגובות
אין תגובות למאמר