כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מוכרים ביוקר בועידת השיווק

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.03.2012
/ 12:15

כמו שכבר סיפרנו לכם כאן, בחמישי (22/3) הקרוב תתקיים ועידת השיווק 2012- 'האביב הצרכני' - בייזום וניהול של 'מידע כנסים', בחסות לשכת היועצים העסקיים בישראל, פורטל 'מפיק' ופורטל 'אולמרקטינג' ובהשתתפות מנהלי חברות מובילות במשק ובעולמות השיווק, הפרסום האינטרנט והמיתוג.

וסמנכ"לים של עסקים וחברות העוסקים במכירה ובשירותים, ומציעה לראשונה מושב מקביל ייחודי בנושא מכירות יוקרה ושיווק שירותי פרמיום. המושב הייחודי, 'למכור יקר', יציע היכרות עם כלים ותובנות יישומיות בעולם מותגי היוקרה וקמעונאות הפרימיום.

שנת 2011 הייתה השנה בה מפת השיווק השתנתה ונולד 'הצרכן הישראלי החדש'. אפשר לראות את השינויים האלה תחת כל עץ רענן, ועם הזמן יותר מנהלים מבינים שנדרשת שפה חדשה שתביא לפיתוחה של מערכת יחסים חדשה ומבטיחה יותר עם הלקוח. חברות וארגונים צריכים לקבל ולהבין את השינוי, ולפעול לפיתוח של דיאלוג חדש עם הלקוח, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות ותהליכי שיווק חדשים. בוועידה יעסקו בעולמות השיווק והצריכה המשתנים. 

השנה האחרונה הייתה גם השנה בה נתקלו לראשונה מותגים ישראלים במחאת מחירים חברתית גורפת. המחאה, לצד מיתון עולמי, הניבו ירידות מחירים ושינוי בהתנהגות הצרכנים במגוון תחומי שוק. עם זאת, ישנם תחומים בהם לעולם אין מיתון, או שמדיניות המחירים - כתוצאה ממיתוג ומיצוב ייחודיים - מאפשרת להמשיך ולמכור יקר ולמכור הרבה. במושב מקביל וייחודי בוועידת השיווק, ינסו ללמוד מאלו שמוכרים יקר - ולא רק לעשירון העליון - מהם הדגשים, השיטות והמשמעויות היישומיות של שיווק ומכירת מותגי קצה ושירותי פרימיום.

את הוועידה תנחה מיכל זימלר, שותפה ומנהלת קבוצת הייעוץ 'Deloitte' לשעבר. את הכנס המקביל ינחה ערן רותם, מנכ"ל חברת האסטרטגיה והייעוץ המיתוגי 'אחד על אחד - ייעוץ ממוקד'.

 

תגובות
אין תגובות למאמר