כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'נוקיה' מזמינה אתכם לביים קליפים

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.03.2012
/ 16:00
לרגל השקת הטלפון החדש 'Nokia Asha 302', שהוצג לראשונה בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה 'MWC 2012', מציגה 'נוקיה' את 'Shoot to trill', פעילות פייסבוק אינטראקטיבית המאפשרת לצופים לביים בעצמם קליפ חדש ללהקה האנגלית 'The Jessie Rose Trip'.

בתור במאי הקליפ יכולים הגולשים לבחור את הניצבים והסצנות, להחליף  את התפאורה והתלבושות של חברי הלהקה, לשנות את זוויות הצילום באמצעות עדשות שונות ועוד. לאחר שסיימו לביים את הסרטון הם יכולים לצפות בו שוב וגם לשתף אותו באמצעות פייסבוק או טוויטר.

הפעילות הופקה עבור החברה על ידי חברת 'Interlude' הישראלית (בייסודו של הזמר והיוצר יוני בלוך) אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית ליצירת סרטונים אינטראקטיביים באינטרנט.
 
במהלך הצפייה בקליפ מוצגים בפני הצופים אפשרויות שונות ובחירותיהם משפיעות על התפתחות העלילה. במידה והצופים אינם בוחרים באחת מן האפשרויות בפרק הזמן הנדרש תיבחר עבורם אחת מן האפשרויות באופן אוטומטי. כך מתאפשרת צפייה רציפה בסרטון.

למעשה, מדובר בסרטון השני שמפיקה 'Interlude' עבור ענקית התקשורת הפינית. בסוף שנת 2010 הפיקה החברה סרטון אינטראקטיבי בשם 'מי חטף את רונה' לרגל השקת הסמארטפונים Nokia C7 ו- Nokia N8 בישראל.

shoot to trill


מי באמת חטף את רונה?
 

 

תגובות
אין תגובות למאמר