כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'יונייטד קינג' ו'כנען מדיה בתנועה' מעלות קמפיין אינטראקטיבי

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.03.2012
/ 12:00
העתיד שייך ל- QR. זה לפחות מה שחושבים רבים בתחום השיווק החווייתי. אנחנו יכולים לראות את זה בכל קמפיין שמנסה לשתף את הלקוחות הפוטנציאלים בחווייה מסויימת, או להניע אותם לפעולה מסויימת, כשהחכמה היא להגיע אליהם כשהם נמצאים בסיטואציות בהן יש להם את הזמן הפנוי להתייחס לקמפיין ולראות בו פתרון לא רע להעברת הזמן.

הקמפיין החדש של חברת 'סרטי יונייטד קינג', בבעלות משה וליאון אדרי, עונה בדיוק על ההגדרות האלה. החברה, שמחזיקה בין היתר בקומפלקס הקולנועים 'סינמה סיטי' עלתה בקמפיין אינטראקטיבי שיימשך שבועיים באוטובוסים ברחבי גוש דן באמצעות חברת 'כנען מדיה בתנועה'.

במסגרת הקמפיין, לרגל עלייתו של הסרט 'שטח פראי' בכיכובו של ליאם ניסן, ימותגו 200 אוטובוסים באמצעות מתקני פרסום המאפשרים לנוסעים בעלי סמארטפונים לצפות בטריילר של הסרט בזמן נסיעתם באוטובוס, וכן להזמין כרטיסים לסרט, ולקבל כרטיס שני חינם באמצעות סריקת ברקוד QR של חברת 'Zigit'. 

בעלי מכשירי סלולר רגילים בהם לא ניתן לסרוק את הברקוד, יוכלו לבצע את הפעולות על ידי משלוח של SMS למוקד שמספרו יופיע בשלטי הקמפיין.

יונייטד קינג QR שטח אש

יונייטד קינג QR שטח אש

יונייטד קינג QR שטח אש

יונייטד קינג QR שטח אש
(צילום: יונייטד קינג)
תגובות
אין תגובות למאמר