כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שרון חן-קונופני נבחרה לאשת השיווק של חודש פברואר 2012.

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.03.2012
/ 16:25
שרון חן-קונופני היזמית, הבעלים ומנכ"ל רשת 'לאקה מניקור אקספס' נבחרה על ידי ועדת השיווק של 'איגוד השיווק הישראלי' לאשת השיווק של חודש פברואר.

חן-קונופני הקימה לפני כשלוש שנים את הרשת 'LAKA MANICURE EXPRESS' מתוך ההבנה שהנשים כיום סובלות ממחסור בזמן, אך עם זאת, המודעות והרצון למראה מטופח ואופנתי עולה. 

הקונספט שעומד מאחורי LAKA שינה את שוק המניקור בארץ. בסיס הרעיון הוא מניקור ON THE GO – מניקור ב-15 דקות, ללא צורך בקביעת תור מראש. חנויות הרשת ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים. הביתן משתרע על שטח של כ-20 מ"ר ובנוי בצורת OPEN SPACE עם 5 עמדות למניקור ו-2 עמדות פדיקור תוך שמירה על אינטימיות של הלקוחות.

לרשת ליין מוצרים PRAIVTE LABEL המוכר בעיקר לקים תחת שם המותג LAKA. המוצרים נמכרים בבלעדיות רק ברשת.

הרשת הייתה חלוצה בתחום בארץ, אך בעקבות התפתחות רשת LAKA, השתנה בשנה האחרונה כל שוק המניקור בישראל. מכונים ועמדות מניקור אקספרס צצים כפטריות אחרי הגשם.

שרון חן-קנופי
(צילום: עידו לביא)
תגובות
אין תגובות למאמר