כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברת 'AVIS' לא הצליחה 'לזרום' עם הגולשים

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.03.2012
/ 14:00

כמו שכבר כתבנו כאן בעבר, העתיד של עולם השיווק ברשת טמון בויראליות שלו. אנחנו רואים את זה בכל כיוון, אבל מסתבר שלא כל רעיון פרובוקטיבי מספיק כדי לייצר את הבאזז שיפתח את הדרך להתפשטות המסר.

קמפיין הגרילה של חברת השכרת הרכב 'אוויס' שהתקיים בפייסבוק בימים האחרונים מהווה דוגמה לניסיון שלא הצליח לתפוס את התאוצה שציפו לה המארגנים. במהלך הקמפיין, ששאב את השראתו מהמסע השנוי במחלוקת משנה שעברה להגברת המודעות לסרטן השד, גייסו אנשי החברה חמישים סטודנטיות שפרסמו ברשת החברתית סטטוסים בהם הן מצהירות על רצונן ב'קוויקי'.

'קוויקי' הוא בעצם שמו של שירות חדש של הרשת, שנועד לתת מענה ותחרות לחברת 'CAR2GO' שנוגסת בשנים האחרונות יותר ויותר בנתח השוק של רשתות השכרת הרכב. אנשי החברה קיוו שנשים נוספות יצטרפו בעצמן לקמפיין ויעזרו להפיץ את הבשורה, אבל הסטטוסים של הסטודנטיות המגוייסות לא הצליחו ליצור שום רעש אינטרנטי.

בניגוד לפעמים קודמות, קהל הגולשים לא שיתף יותר מדי פעולה עם הקמפיין. אולי כי הם מתורגלים, אולי כי הסטטוסים לא היו אמינים מספיק. מה שבטוח זה שמקדם הויראליות שלו היה נמוך במיוחד. כל כך נמוך, שאם לא היינו כותבים על זה, בטח לא הייתם שומעים על זה אף פעם.

אנחנו מחכים לראות את הניסיון המובהק הבא של מפרסמים לייצר 'מם' אינטרנטי לתועלתם האישית, אבל בינתיים, אז מי זורם איתנו על קוויקי בבית שאן?

 

תגובות
אין תגובות למאמר