כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רבדים שונים של קידום מכירות

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' /
05.03.2012
/ 9:00

דמיינו לעצמכם עולם בו הלקוחות שלכם יכולים לרקוד ברחבי הקניון עם התינוק של 'במבה'. עולם בו תחרות ריצה מול השפן של 'אנרג'ייזר' היא לא רעיון מופרך. תארו לעצמכם עולם בו האנימציה קמה לחיים ומתקשרת עם העולם המציאותי. עכשיו, דמיינו את האפשרויות שזה נותן לכם כאנשי קידום מכירות כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות.

בשנים האחרונות העולם הזה הופך יותר ויותר מציאותי באמצעות השימוש ב'מציאות מרובדת'.

'מציאות מרובדת' היא טכנולוגיה שכשמה כן היא, מוסיפה רבדים למציאות. היא נחשבת לטכנולוגיה העכשווית והמתקדמת ביותר שניתן להקרין באמצעותה אנימציה תלת מימדית על גבי אלמנטים מציאותיים. הטכנולוגיה הזו התחילה את דרכה בתחום הקולנוע, אבל לאחרונה היא נכנסת יותר ויותר לתחום הפרסום והקד"מ.

אולי כדאי שניתן למומחים לדבר לפני שאנחנו ממשיכים:


אז בעצם, מדובר בשילוב של אנימציה שמושפעת באופן דיגיטלי מהפעולות שלנו בעולם האמיתי. הנה עוד דוגמה קטנה למה שאפשר לעשות עם הטכנולוגיה הזאת:



אבל איפה נכנס האלמנט של קידום מכירות, אתם שואלים? הסרטון הבא, שמתאר מבצ קד"מ שבוצע עבור ערוץ 'נשיונל ג'יאוגרפיקס' יוכל לתת לכם מושג על האפשרויות ש'מציאות מרובדת' יוצרת בתחום.



והנה קטע ממסע קידום המכירות לסרט 'רובוטריקים' שעושה שימוש ב'מציאות מרובדת' ובטכנולוגיה של זיהוי פנים.



אז נכון שאנחנו עדיין צריכים להסתכל על המסך כדי לראות את האנימציה משתלבת עם העולם האמיתי, אבל אתם חייבים להודות שנראה שהעולם הטכנולוגי מתקדם בצעדי ענק וכל מה שנותר לנו לעשות, הוא להושיט את היד ולתפוס אותו כדי להשתמש בו לצרכים שלנו.

ישראל, כצפוי, מובילה גם בתחום הזה את הפיתוחים הטכנולוגים המתקדמים ביותר בשוק, כאשר בראש החברות המובילות בארץ אפשר למצוא את חברת 'DREAMS & MAGIC' שיצרה כבר איזה מסע קמפיין או שניים בקריירה שלה, ושתרמה לנו דוגמה נוספת למה שאפשר להשיג עם 'מציאות מרובדת'

 
ומי יודע, אולי יום אחד נוכל לראות כרזות פרסומת כמו זו של 'מלתעות 19'

תגובות
אין תגובות למאמר