כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רשת 'המשביר לצרכן' ודואר ישראל מחזירים את האמהות למרכז התמונה

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.02.2012
/ 17:35

שיתוף פעולה בין 'המשביר לצרכן' ו'דואר ישראל' דוחק את רגלי 'יום המשפחה' ומציע לחזור ולהתמקד באמהות.

ברשת החליטו להקדיש את 'יום המשפחה' לאימהות ולהחזיר להן את היום שנגזל מהן במהלך השנים. לקראת 'יום האם' החל ב- 23/02, יחכו ללקוחות המשביר לצרכן כרטיסי ברכה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

בכל רכישה מעל 199 שקלים יוכלו הלקוחות לשלוח לאם האהובה כרטיס ברכה בתוספת הקדשה אישית ללא תשלום. כרטיסי הברכה ישלחו ויגיעו לאימהות בתוך 24 שעות מהרגע שמילא הלקוח את הפרטים באמצעות שירות דואר 24 שעות של דואר ישראל.

איך אומר השיר? אמא יקרה לי, יקרה.

יום האם
אחד מכרטיסי הברכה

 

תגובות
אין תגובות למאמר