כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ירושלים רצה לתערוכה הבאה

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.02.2012
/ 11:30

עשרות מציגים מרחבי הארץ והעולם ישתתפו ביריד הספורט, בריאות ויופי שתקיים עיריית ירושלים, בשיתוף 'גידי ליס הפקות' לרגל מרתון ירושלים 2012.

כיאה לכל מרתון בינלאומי, גם עיריית ירושלים תקיים תערוכה בינלאומית שלושה ימים לפני מרתון ירושלים. התערוכה, הנקראת 'Jerusalem Marathon Expo 2012' תתקיים במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בין התאריכים 13-15 במרץ.

את התערוכה יפיק גידי ליס בשיתוף טל מרום ממשרד 'מרום תקשורת' שתהיה מנהלת התערוכה, אחראית על החסויות, יחסי הציבור, הפרסום והשיווק.

התערוכה שתתפרס על שטח של  7200 מ"ר, תכלול כמה  מתחמים מרכזיים: מתחם הספורט, שהוא המתחם הגדול בתערוכה,  בו יציגו עשרות חברות ביניהן אדידס,  ברוקס, ניו באלאנס, גרמין, רודי פרוג'קט, סאקוני שוונג, ג'אמפ, רייבן ספורט, פוט באלאנס, גיא רון משקפי שמש ועוד. ליד מתחם הספורט יהיה מתחם טיפולים הוליסטי- מטפלים הוליסטיים יעניקו טיפולים מסוגים שונים.

במתחם הבריאות והיופי יציגו חברות כמו מכבי קאר, ברברה וולף, סנטר פארם, סופר פארם- לייף, אמיקה, קוריוליס, ועוד רבות.

מתחם נוסף יהיה מתחם אמנים ומציגים קטנים- עשרות אמנים ומציגים שונים יציגו מרכולתם במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.

עיתון 'לאשה' יקים מתחם מיוחד בו כל באות התערוכה יוכלו להצטלם על שער העיתון ולקבל הביתה צילום למזכרת.

פרט למציגים הרבים שיערכו מבצעי מכירות אטרקטיביים במיוחד לבאי התערוכה, יהיה מתחם אקטיבי גדול בו יתקיימו שיעורי פילאטיס, זומבה, כושר, אירובי ועוד. במהלך ימי התערוכה תתקיים תחרות שחמט גדולה, אשר תפגיש בין אלופי שחמט ובין הקהל הרחב, לאטרקציית שחמט מהנה לכל המשפחה. מתחם נוסף הינו מופעי ראווה  בתחומי אמנויות לחימה, התעמלות אמנותית, ריקוד, ועוד. אחד המתחמים האטרקטיביים ביותר יהיה מתחם סוני פלייסטיישן תחרותי. 

עמותת 'זיכרון מנחם' תארגן מתחם פעילות לילדים הכולל מתנפחים, ג'מבורי, סדנאות יצירה רבות ועוד, מתנדבי העמותה ישמשו שמרטפים לילדים,  כדי שההורים יוכלו ליהנות מחווית הקניות והבילוי בתערוכה. 

מארגני התערוכה מצפים לכ- 15,000 מבקרים מידי יום- חובבי ספורט, בריאות ויופי בתערוכה.

התערוכה תלווה בקמפיין תקשורתי רחב היקף הכולל פרסום אינטרנטי, פרסום בעיתונות ארצית והמקומית, פרסום על גבי שלטי חוצות, דיגלול ועוד.
 
מרתון ירושלים
(צילום: יח"צ)

 

תגובות
אין תגובות למאמר