לציון אירוע פתיחת חנות איקאה באיזור קאהן שבשוודיה, החברה אירגנה מרוץ איילים בהיפודרום המרכזי.
במהלך האירוע, שישה איילים הלבושים בבגדים עליהם רשומים שמות מוצרים מובילים של חברת איקאה גררו אנשים הרכובים על מעיין רולר בליידס.
על מנת להוסיף עניין נוסף לפעילות, קהל הצופים יכל להמר על האייל המנצח. המנצחים זכו בשוברים בשווי 10-20 יורו לרכישה בחנות.
למרוץ הגיעו מעל 3,000 מבקרים.
שורפים את הדרך למכונית
קמפיין אינטראקטיבי הנקרא 'Fan the Flame' לקידום עמוד הפייסבוק החדש של רכב ה'מיני' בבלגיה ובלוקסמבורג.
רכב מיני הונח בשיפוע של 15%, כאשר הוא תפוס בחבל דק בלבד. תחת החבל מוקם מבער. ברגע שגולש עשה 'לייק' לעמוד הפייסבוק של ה'מיני', המבער נדלק ושרף מעט מהחבל. הגולשים יכלו לראות "און ליין" את הבינוי של המתחם שהוקם במגרש מכוניות בבריסל ואת כל הפעילות בזמן אמת.
הגולש שהלהבה שלו היא ששרפה לחלוטין את החבל וגרמה לרכב להדרדר, זכה ברכב.
פתיחת דלתות ברכבת התחתית
קמפיין אינטראקטיבי נוסף המגיע אלינו מהרכבת התחתית בברלין. הקמפיין טשטש את הגבול הקיים בין פרסום בשלטי חוצות לבין קמפיין אינטראקטיבי מובהק.
תחת הסוגן “Key to Viano” הוצעה לנוסעים ברכבת הזדמנות חסרת תקדים לשליטה בפרסום הדיגיטלי באמצעות שלטי הרכבים שיש בידם.