כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כושר משוריין

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.02.2012
/ 15:35

מותג הספורט המקצועי 'UNDER ARMOUR' פותח במהלך שיווקי חדש בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים.

במסגרת המהלך, המותג יפתח כחמישים חנויות בתוך רשתות חדרי כושר ברחבי הארץ בפורמט שופ אין שופ, וישווק בהן קולקציות בתחומי הביגוד, האביזרים וההנעלה. 

פריטי המותג ישווקו בהתאמה לפעילויות השונות וחוגי הספורט המוצעים על ידי חדרי הכושר, עבור המתאמנים והספורטאים במגוון רחב של ענפי ספורט ובהם: ריצה, אגרוף, רכיבה, יוגה, קיק בוקסינג, אירובי, ספורט חוץ (טניס, כדורסל, כדורעף) ועוד. לצד קולקציית הביגוד וההנעלה, תשווק קולקציית אביזרים רחבה כגון : תיקי ספורט, תיקי יוגה, בקבוקי שתייה, מגני שיניים, מגני הזעה ועוד.

אנדר ארמור

אנדר ארמור
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר