כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חשיפה ראשונית

מאת: חדשות 'מפיק' /
31.01.2012
/ 10:50

סטודנטים מהמחלקה לעיצוב גרפי ב'מרכז האקדמי ויצו חיפה' יצרו עבור 'הוועד למלחמה באיידס' קמפיינים הקוראים לנשאי המחלה להיחשף.

בניגוד לקמפיינים קודמים של הוועד, שעסקו עד היום בחשיבות של מין מוגן, מטרת הקמפיין הנוכחי היא לשכנע את הנשאים עצמם להיחשף בפני הסביבה הקרובה שלהם, וכך אולי להפחית את הרתיעה הסביבתית מנשאים.

הקמפיינים נוצרו במסגרת קורס פרסום של שנה ד' ביוזמתו ובהנחייתו של אורן ורמוס. הסטודנטים נדרשו להציע פתרונות לקמפיין דל עלויות, הכולל מדיה קונבנציונלית, אך גם מדיה מקורית ויוצאת דופן, שתשיג בולטות ואהדה ותמשוך תשומת לב.

אירוע הצגת ושיפוט הקמפיינים יתקיים בשלישי הבא (7/2) ב'מרכז הגאה' ששוכן בלב גן מאיר בתל אביב
באירוע ישתתפו יונתן קרני, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס, ואנשי פרסום רבים, ביניהם- עמית גל, שמלווה את הפעילות הפרסומית של הוועד כבר למעלה מחצי עשור ב'שלמור אבנון עמיחי', יונתן סטירין, סמנכ"ל קריאייטיב ב'אדלר חומסקי', ועוד.

לאחר מפגש השיפוט יוצגו העבודות במרכז הגאה עד למחרת - יום 8.2.12 בערב.
מבחר מהבאנרים שעיצבו הסטודנטים כחלק מהקמפיין יעלו לאוויר באתר ההיכרויות "אטרף", ובנוסף, העבודות יועלו לאתר הוועד למלחמה באיידס, שם אף יתאפשר לגולשים לדרג אותן.

קמפיין HIV
הקמפיין של לינור מגל וקרן אוסי

קמפיין HIV
הקמפיין של אור וולף, אורן אקריש ויעל מזרחי

 

תגובות
אין תגובות למאמר