כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תפוח של אהבה

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.01.2012
/ 10:45
לקראת חג האהבה, ה- VALENTINE'S DAY, המתקרב ובא, אנחנו צפויים לראות הרבה פעילויות שיווק ברוח החג. הסנונית הראשונה שמבשרת את בוא החג כבר מעלה ניצנים ופורשת את כנפי הקופידון שלה בדמות תפוח עסיסי וורדרד. תאגיד הפירות 'בראשית' הודיע כי ייצא לכבוד יום האהבה בקמפיין קד"מ בעלות של כחצי מיליון שקלים, במרכזו תפוח ה'פינק ליידי', המסמל בכל העולם את תפוח האהבה.

הפעילות, בהפקת 'טרגט-מרקט' תיערך בחודשים פברואר ומרץ, ובמסגרתה תתקיים פעילות שיווקית רחבה ברשתות השיווק שתכלול פעילות תדמיתית של נראות ובולטות בנקודות המכירה, וכן מיתוג מחודש ועמדות קד"מ ממותגות.

במסגרת הקמפיין יסתובבו שחקנים בתחפושות-ענק של תפוח פינק ליידי בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ ויזמינו את הקונים בסניף להצטלם עימם בחיבוק ענק, ולקבל תוך דקות ספורות תמונת מגנט ממותגת ברוח 'תפוח של אהבה'.

בנוסף, תעמיד החברה דוכני טעימות תפוחים ותציע מארזים אישיים של התפוח, עליהם ניתן להוסיף ולבחור הקדשה ייחודית לאוהבים. כמו כן יכלול הקמפיין גם פעילות אינטראקטיבית רחבה ברשת האינטרנט שתכלול פעילות בלוגרים נושאת פרסים, ופעילות ברשתות החברתיות.

תפוח ה"פינק לידי",  הינו זן חדש יחסית של תפוחים. על כל תפוח מודבקת מדבקה בצורת לב בצבע ורוד ועליה שם המותג.
 
הפקה+שחקנים: טרגט-מרקט

פעילות אינטראקטיבית: שטרן אריאלי יחסי ציבור

לוקחים חלק ואינכם מופיעים? ספרו לנו
תגובות
אין תגובות למאמר