כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מבשלים בפייסבוק

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.01.2012
/ 12:45

המותגים הגדולים אוהבים את פייסבוק. אחרת אין דרך אחרת להסביר את זה שבכל יום שני אנחנו שומעים על עוד מבצע פייסבוקי של אחת מהחברות הגדולות והקטנות.

אתמול היתה זו רשת 'טיב טעם', לפני שבוע חברת הרכב האיטלקית 'פיאט', והיום זוהי חברת 'סוגת' שרוצה לחלוק איתנו סטטוס או שניים.

מי שנכנס היום לעמוד הפייסבוק של החברה יכול היה לראות טיזר ל'חנות הטעמים של סוגת' שתיפתח בעמוד בעוד שלושה ימים. מדובר בעצם באפליקציה פייסבוקית בה יוכלו הגולשים לצבור נקודות עבור שיתוף מתכונים, פתרון אתגרים יצירתיים וחידונים מהתחום הקולינארי.  את הנקודות הם יוכלו לממש לרכישת פרסים כמו ארוחות בוקר זוגיות, סופי שבוע בבתי מלון וסדנת בישול מידי השף צ'רלי פדידה. כל פרס שווה ערך לכמות שונה של נקודות, כך שבעצם, סוגת מדרבנת את הגולשים להשתתף יותר על מנת ליהנות מפרסים גדולים יותר.

הפעילות תימשך כשלושה חודשים והיא הופקה ותנוהל על ידי חברת 'אידיאולוג'יק' מקבוצת 'פובלסיס ישראל',  והיא תקודם ברשת באמצעות קמפיין אינטרנט רחב היקף.

חנות הטעמים סוגת

הטיזר

(צילום מסך)

פרסום המבצע

תגובות
אין תגובות למאמר