כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איילת צרפתי רוזן היא אשת השיווק של שנת 2011

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.01.2012
/ 17:45

איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של שנת 2011.

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות.  חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדירוג הסופי ניתן משקל של שבעים וחמישה אחוזים לדירוג שקבעה ועדת השיווק ועשרים וחמישה אחוזים לדירוג החברים.

תואר איש השיווק של השנה ותעודות  הוקרה לאנשי השיווק של החודש הוענקו בכנס השיווק השנתי שהתקיים היום (15/1) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

היום, כאמור, התבשרה איילת צרפתי רוזן כי נבחרה לאשת השיווק של השנה, בזכות החדרת המוצר "שטוחים" לשוק וביסוס מעמדה של אסם בתחום הבייגלה.

איילת צרפתי רוזן

(צילום: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר