כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הראש החברתי

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.01.2012
/ 9:10

חברת התוכן והקונספט לאירועים 'ראש חוצות' יוצאת במבצע קד"מ ייחודי,  לרגל חגיגות 20 שנות יצירה, במהלכו יעירו את עמוד הפייסבוק שלהם לחיים באמצעות שתי דמויות – מר 'סטאטוס' וגברת 'טיימליין'- שישוטטו בין משרדי ההפקות השונים בניסיון לחבר בין עולם התוכן הוירטואלי/דיגיטלי לבין זה הגשמי.

מהחברה נמסר, כי החליטו לבצע את הקמפיין מאחר והחשיבה המנחה הייתה "לרוץ יחד עם הקידמה ולקחת את הרשת החברתית שלנו לשלב הבא ולשלב בעולם הדיגיטלי את ההון האנושי כי זה מה שמוביל אותנו. בתחום ההפקות אנחנו לרוב חולמים. חולמים להפיק את הדבר הגדול הבא, את האירוע שכולם ידברו עליו, כי כבר ראינו, עשינו והפקנו כמעט הכל".

הקמפיין ייצא לדרך ב-15 לחודש ובמהלכו יגיעו הדמויות הפייסבוקיות של החברה למשרדי ההפקות, יבקשו מהמפיקים לסרוק את קוד ה QR בסמארטפונים ולעשות להם LIKE בדף החברה בפייסבוק.  ועל הדרך יחלקו להם כרטיסים זוגיים ל'סרט הכי טוב של השנה', כדי "שתזכרו שסרטים אמנם יש רק בקולנוע, אבל איתנו אפשר להגשים כל סוג של סרט", אומרים בחברה, "ואם את הפייסבוק הערנו לחיים אז את עולם האירועים בטוח שנצליח".

הקמפיין יגיע לשיאו ב 12.2.12 בהקרנה חגיגית של הסרט בסינמה סיטי ראשון לציון במתחם האירועים החדשני של המרכז.

מי הם אותם גברת טיימליין ומר סטאטוס המסתוריים? מה יחכה לנו בסרט הכי טוב של השנה? אנחנו מאמינים שנגלה כבר בימים הקרובים, ולא נשכח לעדכן גם אתכם.

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  קריאטיביות בתנופה