כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.01.2012
/ 9:55

פאריס, כמו תל אביב וערים גדולות רבות בעולם סובלת ממחסור חמור במקומות חנייה. אז כשפולקסוואגן רצו לשווק רכב חדש לצרפתים, הם כבר ידעו ש'גדול להיות קטן' יהיה סלוגן מנצח.

גדול להיות קטן

אנשים לא משתתפים בפסטיבלים רק בשביל לשמוע מוזיקה, אלא גם בשביל להכיר אנשים חדשים. אולם לעיתים הדבר לא פשוט כל כך. לכן, הייניקן עשתה שימוש ב QR Code פרסונאלי, אותו משתתפי פסטיבל מוזיקה גדול בפולין יכלו להדביק על עצמם. דרך מצויינת לחסוך משפטי פתיחה מיותרים.


ואם כבר מדברים על QR Code...

אנשים רבים רוצים לתת כסף לחסרי בית, אולם דואגים שהכסף יגיע ישירות לסוחרי סמים או ישמש לרכישה של משקאות אלכוהוליים.

כמענה לכך, באנגליה, קודי ה QR הודפסו על גבי קרטונים והונחו על גבי המדרכות ברחוב לצד שקיות ובקבוקי שתיה ריקים. הקודים הפנו ישירות לעמוד הנקרא JustGiving, באמצעותו עוברים ושבים יכלו לתרום לעמותה המסייעת למחוסרי בית ולדעת בוודאות לאן מופנים כספי התרומה שלהם.

תרומות QR

תגובות
אין תגובות למאמר