כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מאה מי יודע?

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.01.2012
/ 15:45

הושק מיזם שיווקי חדש המחבר בין 100 עסקי בוטיק לארגונים הגדולים בישראל.

מדובר בספר המאגד 100 עסקי בוטיק הממפים את תחומי הפנאי בארגונים- מתנות, פעילויות, נקודות מפגש עם אוכל טוב, נופש ופינוק, עם דגש על ערכים מוספים שיש לחלקם- תרומה לקהילה, יזמות נשית, ירוק או פשוט תו איכות בתחום העיסוק.

הספר יגיע באופן אישי אל שולחנם של מקבלי ההחלטות בפירמות ובארגונים המובילים, ויחשוף אותם באופן מרוכז ל- 1000 הלקוחות הפוטנציאליים הכי טובים שלהם.

הרעיון הוא לייצר מנגנון המקדם עסקים קטנים אל הארגונים הגדולים ומאידך, להציע לארגונים כלי עזר שירכז עבורם את הדברים הטובים והמיוחדים, ויחסוך להם שעות של חיפושים.

הספר מופץ אישית ושמית עד לשולחן של מקבלי ההחלטות בארגונים הגדולים (לפי מדד העוצמה של דאנס + סקר שביעות רצון עובדים של BDI) בחתך של מנהלות רווחה ומש"א, שיווק ללקוחות אסטרטגיים ועוזרות מנכ"ל. כמו כן תקבלנה אותו מנהלות רלוונטיות בפירמות של רו"ח ועו"ד, חברות קד"מ ופרסום, הפקה, יח"צ, ייעוץ ושאר מקבלי החלטות וחברות בעלות כח קנייה גדול.

אתר אינטרנט שיעלה בשבועות הקרובים יעדכן בהצעותיהם של 100 עסקי הבוטיק לפתרונות קד"מ ייחודיים, שוברי מתנה, הנחות אטרקטיביות ומתנות ייעודיות למועדים הקרובים לאורך השנה. 

בין המשתתפים- פנחס וגסטון, דנה עטים, דיאדה, נא לגעת, קרוסלה, רביבה וסיליה ועוד 94 עסקים.

100 הוא יוזמה של קרינולינהמעצבת דעת קהל, משרד שיווק לעסקי בוטיק.

תגובות
אין תגובות למאמר