כמעט כמו בכל דבר בחיים, שינוי הוא עניין מבורך. על אחת כמה וכמה בענף, שהרי הוא מסמל רעננות והתחדשות, קריאטיביות ובריחה מסטגנציה.
מהדורת הניוזלטר הנוכחית עומדת בסימן ניסיונות לשינוי, מחשבתי ומעשי. כיצד גרם קד"מ לחטיף שוקולד לזינוק ברווחי החברה, המעצבים שפתחו במאבק לשינוי מעמדם בענף, מנכ"ל פרומרקט החדש שקורא לשינוי במיפוי הפסטיבלים בישראל, ושינוי גם בחדשות 'מפיק' - מדור 'גרילה' חדש.
תהנו!
יוסי חטב
'חדשות מפיק'